طرفداران د میز
سخن نویسنده : برای مشاهده مطالب و استفاده از امکانات وبلاگ لطفا عضو شوید
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

سلام اگر مایل به تبادل لینک هستین، ما رو با اسم طرفداران د میز لینک کنین و لینکتون رو توی سایت بزارین. مرسی





Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 25 ژانویه:
1. جان سینا
2. شیلد
3. رندی اورتون
4. دنیل برایان
5. سی ام پانک
6. اوسوز
7. بیگ ای لنگستون
8. برادران رودز
9. وایات فمیلی
10. بیگ شو
قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود ، بنر ما

ارسال شده در : جمعه 27 دی 1392 ا 17:57
نویسنده :RVD

استوارت الکساندر استو بنت یک کشتی‌گیر حرفه‌ای از انگلستان متولد 10 اگوست 1980 است که با نام وید باریت،در مسابقات کشتی حرفه ای شرکت می کند.برت از 2004 تا کنون در این رشته، فعال بوده است.وی همچنین موفق به کسب 3بار کمربند WWE Intercontinental Championship شده است.او دارای 2 متر و 1 سانتی متر قد و 112 کیلوگرم است. به تازگی او با نام بد نیوز برت(خبر بد برت) در مسابقات حاضر است. او در اوایل ورود برنده فصل اول NXT شد و بعد از آن گروه نکسز و بعد از آن گروه کوور را درست کرد.

 

مشخصات اصلی:

سن:1 آگوست 1980(33 سال)

قد:201 سانتی متر

وزن:112 کیلو گرم

محل تولد:منچستر-انگلستان

عکس ها:

 

 

وب رسمی:http://wade-barrett.com


موضوعات مرتبط: عکس ، بیوگرافی کوتاه ، ،

ارسال شده در : جمعه 27 دی 1392 ا 17:45
نویسنده :RVD

کودی گرت رونلز زاده۳۰ ژوئن ۱۹۸۵ یک کشتی گیر اهل مریتا جورجا است که با نام کودی رودز در مسابقات کشتی حرفه‌ای شرکت می‌کند. کودی از سال ۲۰۰۶ تا کنون در این رشته فعال بوده است. او دارای ۱۸۸ سانتی متر قد و نود و هشت کیلو گرم وزن است و دو بار برنده WWE Intercontinental Championship، سه بار برندهٔ World Tag Team Championship و یک بار برنده یWWE Tag Team Championship با درو مکنتایر شده است. تگ تیم رودز کالرز و درگیری با دیمن ساندو تگ تیم رودز کالر تشکیل شده از کودی رودز و دمین ساندو بود اما این همکاری در مانی این د بنک 2013 به پایان رسید وقتی رودز در آستانه پیروزی بود دمین ساندو با پرتاب رودز از نبردبان برنده شد. اما رودز دست بردردار نبود و وقتی که می خواست ساندو مانی این دبنک خود را کش کند رودز مانع شد و در اسمکدان چمدان ساندو را به خلیج مکزیک پرتاب کرددرگیری به سامراسلم کشیده شد و رودز پیروز شد درگیری بین ساندو و رودز مدتی بعد تمام شد. در حال حاضر او و برادرش(گولداست) دارندگان کمربند تگ تیم هستند. پدر وی داستین رودز است.

 

 

مشخصات اصلی:

سن:28 سال

قد:188 سانتی متر

وزن:98 کیلو گرم

محل تولد: مریتا جورجا- آمریکا

 

عکس های دیگر:

لگاسی

 

پی ان جی

 


موضوعات مرتبط: عکس ، بیوگرافی کوتاه ، ،

ارسال شده در : جمعه 27 دی 1392 ا 14:11
نویسنده :RVD

 "جو" هِنیگ متولد ۱ اکتبر ۱۹۷۹، کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است. در ۲۰۱۰ با دابلیو دابلیو ای قرارداد بست و با نام مایکل مک گیلیکاتی وارد رینگ شد؛ او از می ۲۰۱۳ با نام کورتیس اکسل بعنوان پاول هیمن گای جدید وارد دبیو دبیو ای شد و همان موقع دو مسابقه مهم مقابل تیریپل ایچ و جان سینا داد که هر دو را بُرد. سپس در پی پر ویو "پی بک" ۲۰۱۳ در مسابقه تریپل ترت در حالیکه د میز در حال سابمیت کردن وید بّرِت بود، اکسل خود را روی برت قرار داد و او را پین کرد و قهرمان کمربند بین‌قاره‌ای شد. او قبل تر در ان اکس تی فعالیت داشت. او نوه ی لَری "دِ اَکس" هنیگ و پسر "مستر پرفکت" کورتیس هنیگ است. کورتیس اکسل و همسرش در سال ۲۰۰۹ صاحب پسری به نام براک شدند.

 

افتخارات:

قهرمان فلوریدا چمپیون شیپ

قهرمان تگ تیم با دیوید اوتانگا

قهرمان بین قاره ای

 

png:

 

مشخصات اصلی:

تولد:1 اکتبر 1979

قد:191 سانتی متر

وزن:103 کیلو گرم

اصلیت: مینستوتا- آمریکا


موضوعات مرتبط: بیوگرافی کوتاه ، ،

ارسال شده در : چهار شنبه 18 دی 1392 ا 21:6
نویسنده :RVD

جاناتان گود(7دسامبر 1985) او در کمپانی WWE با نام دین امبروز حاضر است. او در حال حاضر قهرمان کمربند آمریکا می باشد. وی چندین قهرمانی سنگین وزن را در کمپانی های مختلف شده است.

 

 

وی در سال 2004 کار خود را در کمپانی HWA با نام جان میکسول شروع کرد. در آن دوران که تا سال 2011 به طول انجامید چندین بار قهرمان تگ تیم و سنگین وزن این کمپانی شد.

گود با ست رولینز و رومن رینز گروهی به نام شیلد (سپر) درست کرد و در حال حاضر در کمپانی کار می کنند. گروه شیلد جزو گروه های قوی چند سال اخیر کمپانی است.

 

کپی برداری ممنوع.


موضوعات مرتبط: بیوگرافی کوتاه ، ،

ارسال شده در : جمعه 13 دی 1392 ا 19:51
نویسنده :RVD

سلام

 

یه بیوگرافی کوتاه از لنگستون آماده کردم. جالبه.

 

اتوری اون(1 مارچ 1968) یک کشتی گیر آمریکایی اگه که در کمپانی WWE کار می کند. وی قهرمان رشته ی وزنه برداری می باشد و چندین قهرمانی ایالتی و کشوری را دارا می باشد. او از مهاجران کرائیبی ـست و در فلوریدا به دنیا آمد. در کالج وارتون فارغ تحصیل شد. او در تمام رشته های ورزشی استعداد دارد.

او در سال 2009 با WWE قرارداد بست و در کمپانی FCW شروع به کار کرد. در آن دوران بیگ ای لنگستون با کشتی گیرانی مثل ست رولینز، جاستین گابریل، روبن رینز و... بازی کرد و بیشترشان را برد.

اون در 1 اوت 2012 در برند NXT حاضر شد و به خوبی درخشید. او از داور می خواست که برای پین به جای سه شماره، از پنج شماره استفاده کند و به راحتی حریفانش رو از جلوی رو برمیداشت. لازم به ذکر است که لنگستون یک بار قهرمان کمربند NXT شد.

وی مدتی با زیگلر و ای جی لی متحد شد و بعد از جدا شدن از آنها قهرمان کمربند بین قاره ای شد. او در حال حاضر با مارک هنری تگ تیم و با شیلد و براک لزنر دشمن است.

 

180 سانتی متر قد،130 کیلو وزن و 27 سال سن دارد.

 

 

دوستان لطفا کپی نکین، خیلی سخت گیر اوردم و خودم ترجمه کردم.

مرسی


موضوعات مرتبط: بیوگرافی کوتاه ، ،

بیوگرافی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 7194
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


' />


کد ساعت فلش